Παρασκευή 22 Σεπτεμβρίου 2017

"ΕΙΜΑΙ ΔΕΞΙΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΗ. ΕΙΜΑΙ ΛΕΣΒΙΑ"!

Η Alice Weidel, υποψήφια με το κόμμα "Εναλλακτική για τη Γερμανία" (Alternative für Deutschland -  AfD) κάλεσε τους γκέι και τις λεσβίες να υπερψηφίσουν το κόμμα της: "Είμαι δεξιά γιατί είμαι ομοφυλόφιλη. Είμαι λεσβία"!
Το βροντοφώναξε στη διάρκεια προεκλογικής συγκέντρωσης στην...
Viernheim, την καρδιά της βιομηχανικής Γερμανίας.
Η Alice συζεί εδώ και καιρό με τη συντρόφισσα της Sarah Brossard κι επισημαίνει: "Σ' εμάς τους ομοφυλόφιλους δεν ενδιαφέρει καθόλου ο θεσμός του γάμου όταν δεν μπορούμε να κυκλοφορήσουμε το βράδυ... υπάρχουν συμμορίες ισλαμιστών που τρομοκρατούν τους ομοφυλόφιλους...".

Να είμαστε λίγο σοβαροί... ομοφυλόφιλοι δεν είναι κυρίως "αριστεροί" όπως επικαλείται ο κύριος Τσακαλώτος κι η παρέα του... είναι διαδεδομένο το "άθλημα"... Ο Σόρος κι η νέα τάξη δεν έχουν διακρίσεις αριστερών και δεξιών...

Δεν υπάρχουν σχόλια: