Δευτέρα 25 Σεπτεμβρίου 2017

ΙΠΠΟΔΡΟΜΙΕΣ! ΤΙ (ΑΛΛΟ) ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ Ο ΔΗΜ. ΛΙΜΠΕΡΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ Π. ΚΑΜΜΕΝΟ...

Dimitris Liberopoulos   
Ακατάλληλη η ώρα ( 3.30 νυκτερινή)
 αλλά μετά τον σάλο που σήκωσε η συμπεριφορά του Πάνου Καμμένου στο Λονδίνο, πρέπει να υπενθυμίσουμε ότι ο κύριος υπουργός ανέκαθεν υπήρξε λάτρης του τζόγου. Και φίλος των ιπποδρομιών, κολλητός με τον τραγουδιστή Κωστή Χρήστου, ιδιοκτήτη στον Φαληρικό ιππόδρομο και μάλιστα της περίφημης φοράδας Κλάρα.

Τρίτη, Δεκέμβριος 23, 2008 
«Χάρη στον φίλο μου τον Πάνο, ζω αξιοπρεπώς». Ο Κωστής Χρήστου είναι ο ειδικός συνεργάτης και «εξ απορρήτων» του υφυπουργού Εμπορικής Ναυτιλίας Πάνου Καμμένου. Γνωρίστηκαν, όπως χαρακτηριστικά τονίζει ο τραγουδιστής της επιτυχίας «Αλίμονο», στα «πέτρινα χρόνια της Ν.Δ.», όταν και οι δύο κολλούσαν αφίσες του κόμματος. Εξομολογείται ότι ο υφυπουργός,

τον έχει στηρίξει σε δύσκολες στιγμές της ζωής του, αποκαλύπτοντας ότι πλήρωσε κάποτε τα έξοδα για την κηδεία της γιαγιάς του και πριν από δέκα χρόνια χρηματοδότησε ένα δίσκο του.
 Εκείνος με τη σειρά του στέκεται στο πλευρό του Πάνου Καμμένου, στο πολιτικό του γραφείο, ως το «δεξί του χέρι». Ο τραγουδιστής εργάζεται αθόρυβα στο πλευρό του και δεν θέλει να επιδεικνύεται ως ο συνεργάτης που τυγχάνει προνομιακής μεταχείρισης, λόγω της 25ετούς φιλίας τους. Πρόκειται για μία σχέση που έχει δοκιμαστεί στο χρόνο και όπως λέει ο ίδιος «έχει περάσει από εξετάσεις». Οι δύο φίλοι -που έμελλε να γίνουν στενοί συνεργάτες- περνούν μαζί πολλές ώρες της ημέρας είτε στο πολιτικό γραφείο του υφυπουργού στην οδό Φιλελλήνων ή στο υπουργείο στον Πειραιά. Ο καλλιτέχνης είναι ο έμπιστος συνεργάτης του Πάνου Καμμένου, πανταχού παρών και έτοιμος να διευθετήσει κάθε εκκρεμότητα που προκύπτει. Αλλά και ο Πάνος Καμμένος μετά από τόσα χρόνια φιλίας τον εμπιστεύεται τυφλά. Πριν δεκαπέντε μέρες ο καλλιτέχνης που στο αίμα του κυλάει το μικρόβιο της πολιτικής ξεκίνησε εμφανίσεις σε μουσική σκηνή του Βόλου όπου θα παραμείνει για την περίοδο των γιορτών.

Υστερα από πολλά χρόνια σιωπής, ο Κωστής Χρήστου ανοίγει την καρδιά του στην «Espresso» και εξηγεί τους λόγους που εξαφανίστηκε. Κατηγορεί ευθέως το ΠΑΣΟΚ ότι από το 1981 και καθ’ όλη τη διάρκεια της «παντοδυναμίας» του τον κυνήγησε ανελέητα γιατί είχε εκφράσει δημοσίως τα πολιτικά του φρονήματα, λέγοντας χαρακτηριστικά: «Οταν ήρθε στην εξουσία το ΠΑΣΟΚ με θάψανε. Δεν βγήκα ούτε ένα λεπτό στην κρατική τηλεόραση».

Το χαστούκι από τον Πάριο και ο αποκλεισμός από το ΠΑΣΟΚ

Οταν ξεκίνησε την καριέρα του ο Κωστής Χρήστου πίστευε ότι αρκούσε μόνο η καλή φωνή. Βγαίνοντας όμως στη δισκογραφία έφαγε το πρώτο χαστούκι. «Ο Γιώργος Χατζηνάσιος, που με πάντρεψε με την πρώην σύζυγό μου, έγραψε το τραγούδι "Τι θέλεις να κάνω" και μου το έκανε δώρο για το γάμο μου. Το τραγούδι κυκλοφόρησε σε ένα δικό μου μικρό δίσκο και σε πέντε μέρες βγήκε και σε άλλη εταιρεία με τη φωνή του Γιάννη Πάριου. Ηταν μάλιστα και ο γενικός τίτλος του άλμπουμ του...»

- Δηλαδή σας «καπελώσανε»...
Ο νοών νοείτω! Για μένα το μεγαλύτερο ρόλο παίζει η αγάπη του κόσμου.

- Στη δεκαετία του ‘80 βρεθήκατε από τα μεγάλα λαϊκά κέντρα στα σκυλάδικα. Πώς έγινε αυτό;
Πήγα σε αυτά τα μαγαζιά για το μεροκάματο. Είχα μια μάνα κατάκοιτη και έπρεπε να βγάλω χρήματα για να ζήσω. Εκεί να δείτε τι ξέφραγο αμπέλι είναι η κατάσταση. Να πληρώνεσαι ενάμισι μεροκάματο για εμφανίσεις μιας εβδομάδας και να μην σου κολλάνε ένσημα. 

Οσο για το πώς βρέθηκε σε αυτά τα κέντρα; «Ας όψεται το ΠΑΣΟΚ» λέει και προσθέτει «Από το 1981 που ανέλαβε την εξουσία με... θάψανε! Ο παραγκωνισμός μου από τα καλλιτεχνικά πράγματα οφειλόταν στην παντοδυναμία του ΠΑΣΟΚ που με κυνήγησε ανελέητα. Ποτέ δεν έκρυψα τα πολιτικά μου φρονήματα. Προέρχομαι από τη νεολαία της ΕΡΕ και δεν δίστασα ποτέ να πω τα πιστεύω μου...»

- Τι εννοείτε λέγοντας ότι σας κυνήγησε το ΠΑΣΟΚ;
Δεν με έβγαλαν ούτε μία φορά στην ελληνική τηλεόραση. Διότι γι’ αυτούς προοδευτικός είναι «πας μη δεξιός»... Ημουν εγκεκριμένος τραγουδιστής της ελληνικής ραδιοφωνίας και όταν ήρθε το ΠΑΣΟΚ με «εξαφάνισαν». Δεν βγήκα ούτε ένα λεπτό στην κρατική τηλεόραση.

Γιατί όμως τώρα που είναι η Ν.Δ. στην κυβέρνηση δεν εμφανίζεται στην κρατική τηλεόραση; «Πριν από τρεισήμισι μήνες πήρα τηλέφωνο μια παρουσιάστρια που κάνει εκπομπή στην κρατική τηλεόραση. Είπα «ρε γαμώτο, δεν αξίζω εγώ; Θα ρίξω τα μούτρα μου και θα την πάρω τηλέφωνο». Η συγκεκριμένη κυρία λοιπόν -δεν χρειάζεται να πω το όνομά της- μου ζήτησε το... βιογραφικό μου, αλλά δεν μου απάντησε ποτέ. Και ξέρετε ποιος είναι ο λόγος; Γιατί στο βιογραφικό μου της έγραψα, μεταξύ των άλλων, ότι είμαι κομματικό στέλεχος της Ν.Δ. και η ίδια, όπως έμαθα, ανήκει στο ΠΑΣΟΚ... Και δεν είναι μόνο αυτό! Τόσα χρόνια δεν μου έστειλε κανένας από την ΕΡΤ έστω μια τιμητική πρόσκληση για να παρακολουθήσω το Φεστιβάλ Τραγουδιού της Θεσσαλονίκης στο οποίο μάλιστα έχω συμμετάσχει κερδίζοντας και διπλό πρώτο βραβείο.

- Μήπως θα έπρεπε να επιμείνετε και να τους ενοχλείτε πιο συχνά;
Η αξιοπρέπειά μου δεν μου επιτρέπει να κάνω κάτι τέτοιο. Θα μπορούσα να ακολουθήσω άλλη οδό... Η αλήθεια όμως είναι ότι δεν εκμεταλλεύτηκα ποτέ την κομματική μου ταυτότητα και την ιστορία μου στη Ν.Δ. για την καριέρα μου. Και, πίστεψέ με, έχω πολλούς φίλους που σήμερα είναι υπουργοί. Η αξιοπρέπειά μου όμως είναι πάνω από τα «θέλω» μου!

«Με τον Πάνο γνωριστήκαμε στα πέτρινα χρόνια της Ν.Δ.»
- Πάντως και για τους νυν κυβερνώντες ακούγεται ότι κάνουν διάφορα ρουσφέτια στους δικούς τους...
Θα σας πω ένα παράδειγμα για να σας αποδείξω το αντίθετο. Ο Γιώργος Βουλγαράκης ήταν ο καλύτερος υπουργός Πολιτισμού. Με ντοκουμέντα λοιπόν μπορώ να σας πω ότι ο Βουλγαράκης είχε δώσει επιχορηγήσεις σε καλλιτέχνες που είναι φανατικοί ΠΑΣΟΚτζήδες. 

Η κουβέντα στρέφεται στη σχέση του με τον υφυπουργό Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής Πάνο Καμμένο. Ο Κωστής Χρήστου είναι ο στενός φίλος του, ο έμπιστός του, ο άνθρωπός του στο πολιτικό του γραφείο και ο «εξ απορρήτων του». 
«Σε αυτή τη σχέση έχω δώσει τις εξετάσεις μου» τονίζει με έμφαση. «Με τον Πάνο είμαστε οικογενειακοί φίλοι. Γνωριστήκαμε πριν από είκοσι πέντε χρόνια -στα πέτρινα χρόνια της Ν.Δ.- όταν και οι δύο κολλάγαμε αφίσες του κόμματος. Είμαι κοντά του, είμαι δίπλα του, τον αγαπάω και τον πονάω. Και αυτός και ο πατέρας του με έχουν βοηθήσει σε πολύ δύσκολες στιγμές της ζωής μου. Δεν είχα χρήματα για την κηδεία της γιαγιάς μου και ο Πάνος ανέλαβε τα έξοδα. Επίσης πριν από δέκα χρόνια -και αυτό είναι κάτι που δεν το ξέρει κανείς- χρηματοδότησε μια δισκογραφική μου δουλειά. Με έχει στηρίξει και οφείλω δημόσια να πω ότι χάρη στον φίλο μου τον Πάνο ζω αξιοπρεπώς!»

Το τελευταίο δεκαπενθήμερο ο Κωστής Χρήστου εμφανίζεται στη μουσική σκηνή «Μέθεξις» του Βόλου. «Είναι ένας πολύ ωραίος χώρος. Εκεί έχω την ευκαιρία να ερμηνεύω τα δικά μου τραγούδια και άλλα αξιόλογων συνθετών. Θα είμαι εκεί όλη τη γιορτινή περίοδο και τολμώ να πω ότι μετά από πολλά χρόνια νιώθω όμορφα με το να εμφανίζομαι σε ένα μαγαζί. Οι νέοι μπορεί να μη με γνωρίζουν, αλλά τους αρέσει πολύ να ακούνε το ποιοτικό ρεπερτόριο. Οι παλιότεροι, που με θυμούνται από εκείνη τη χρυσή εποχή, εκφράζουν την αγάπη τους. Αυτό που τελικά μετράει είναι η αναγνώριση του κόσμου στη φωνή σου και στην προσωπικότητά σου. Αλλωστε, εγώ δεν πείραξα ποτέ κανέναν. Απεναντίας, βοήθησα πολλούς που όμως δεν νοιάστηκαν ποτέ να δουν, βρε αδερφέ, τι κάνω. Δεν πειράζει και δόξα σοι ο Θεός! Απλά τώρα ένιωσα την ανάγκη να σπάσω τη σιωπή μου και να μιλήσω. Γιατί εμένα δεν μου αρέσουν τα πολλά λόγια και -επειδή αργώ να ανοίξω το στόμα μου- δεν ξέρω πότε θα ξαναμιλήσω πάλι!»

Το πρώτο διπλό βραβείο στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης
Στις αρχές της δεκαετίας του ‘70 ο Kωστής Χρήστου παράτησε τις σπουδές του στη Νομική Σχολή και μπήκε δυναμικά στο τραγούδι. Αρχικά τραγούδησε σε μπουάτ της Πλάκας μαζί με τον Μανώλη Μητσιά, τη Δήμητρα Γαλάνη, τον Δήμο Μούτση, το Γιάννη Σπανό και άλλους αξιόλογους καλλιτέχνες. Με τη θρυλική δισκογραφική εταιρεία Columbia ηχογράφησε πολλά τραγούδια που έγιναν επιτυχίες, όπως το «Αλίμονο», «Τι παράπονα είχες», «Δεν υπάρχει περίπτωση», «Το πρόβλημα δεν είναι να χωρίσουμε». Εχει κυκλοφορήσει συνολικά δώδεκα μεγάλους δίσκους. Το 1976 κέρδισε το πρώτο διπλό βραβείο στο Φεστιβάλ Τραγουδιού Θεσσαλονίκης με το κομμάτι «Χίλιες φορές». Την εποχή που ήταν στις δόξες του εμφανίστηκε σε μεγάλες πίστες της Αθήνας δίπλα στη Ρίτα Σακελλαρίου, τον Δημήτρη Κόκκοτα, τον Δημήτρη Μητροπάνο, τον Στράτο Διονυσίου, τον Μιχάλη Μενιδιάτη, τη Λίτσα Διαμάντη και πολλούς άλλους. Μαζί με τον Δημήτρη Μητροπάνο και την Καίτη Αμπάβη εγκαινίασαν το πρώτο κέντρο «Διογένης» στη λεωφόρο Συγγρού.

ΑΛΚΙΝΟΟΣ ΜΠΟΥΝΙΑΣ
ΦΩΤ.: ΓΟΥΙΛΙΑΜ ΦΕΪΘΦΟΥΛ

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Ο άνθρωπος δεν παίζετε, έχει πει και έχει κάνει τα πάντα.
Οτι οι Έλληνες Εβραίοι δεν φορολογούνται (!) σε αντίθεση με τους Χριστιανούς Ορθόδοξους Έλληνες που πληρώνουν κανονικά τους φόρους τους.
Ζει μόνιμα στους τεχνητούς παραδείσους των ψεκασμών, γεγονός που φαίνεται καθαρά και από τις ανακοινώσεις του κόμματος, όπου όχι μόνο είναι ακατανόητες, αλλά χρησιμοποιούν και λέξεις όπως «κορυφαιότητα» ή άλλους ανθελληνικούς νεολογισμούς.
Mε την υπόθεση του Καραγκιόζη του Χαικάλη πήγε να εφεύρει συνομωσία αλλά μπερδεύτηκε και ο ίδιος, δηλαδή ο σύμβουλος του Καμμένου, Γιώργος Αποστολόπουλος, ο ψεκασμένος , που πήγε να λαδώσει ψεκασμένους.... όπως λέν οι ψεκασμένοι
Τονίζει συνεχώς ότι δεν είναι μασόνος, αν και κανείς δεν τον ρώτησε αλλά χαίρομαι που έχει ομαδοποιήσει στο μυαλό του τις διάφορες θεωρίες.
Έχει καταδικαστεί για συκοφαντική δυσφήμηση του Αντρίκου Παπανδρέου, του επιβλήθηκε πρόστιμο 30.000 ευρώ και του απαγορεύτηκε να αναφέρεται στο όνομα του αδερφού του πρώην πρωθυπουργού.
Υπενθυμίζεται ότι ο Αντρίκος Παπανδρέου κατέφυγε στη Δικαιοσύνη με αφορμή καταγγελίες του προέδρου των ΑΝΕΛ για εμπλοκή του σε αγοραπωλησίες ασφαλίστρων κινδύνου (CDS) και «παιχνίδια» με την οικονομική κατάσταση της Ελλάδας.
Και στο δικαστήριο τα «γύρναγε» λέγοντας, ''Δεν υπήρξε διάθεση, πρόθεση καταφρονήσεως, περιφρονήσεων του προσώπου του Αντρίκου Παπανδρέου'', υποστηρίζοντας ότι όσα του έχουν χρεωθεί δεν έχουν ειπωθεί από τον ίδιο αλλά είναι ''προϊόν διαδικτύου''.

Παρ όλα αυτά όμως, τον εξάδελφό του (και συνονόματό του Παναγιώτη Καμμένο) τον διόρισε ως μετακλητό στο γραφείο του κοινοβουλευτικού εκπροσώπου των Ανεξάρτητων Ελλήνων της Βουλής .
Ο πρόεδρος των Ανεξάρτητων Ελλήνων προέβη στο συγκεκριμένο ρουσφετάκι ενώ καταγγέλλει και καταδικάζει αντίστοιχα περιστατικά και εμφανίζετε σκληρός τιμητής κάθε κρούσματος οικογενειοκρατίας και επιλεκτικών συμπεριφορών του πολιτικού συστήματος...(Σαν τον Καρατζαφέρη)
Ειδικότερα, στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως δημοσιεύτηκε στις 14 Αυγούστου η (με ημερομηνία 7/8/2012) απόφαση του προέδρου της Βουλής με την οποία «διορίζεται, στο Γραφείο του Κοινοβουλευτικού Εκπροσώπου της Κ.Ο. ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ, στη Βουλή, μετά την κατά νόμο πρότασή του, σε υπάρχουσα κενή οργανική θέση μετακλητού υπαλλήλου, ο Παναγιώτης Καμμένος του Αλκιβιάδη».
Δεν χάνει ευκαιρία να ρίχνει λάδι στη φωτιά με κάθε ευκαιρία και να ακολουθεί από πίσω.
Κάθε καταγγελία που κάνει ο κ. Καμμένος αποδεικνύετε θα έλεγα μαλακία αλλά έτσι του δίνω ελαφρυντικά και τον απαλλάσσω!
Στην ουσία είναι λαϊκιστής του κερατά ακολουθώντας το «γαία πυρί μιχθήτω» για να αποκομίσει κομματικά οφέλη, δηλητηριάζοντας την κοινωνία η όποια με την σειρά της είναι έτοιμη πάνω στην απέλπισια της λόγο του μνημονίου να πιστέψει το κάθε «νούμερο».
Με όλα αυτά όμως δεν πλήττεται ο Καμμένος ή ο Χαϊκάλης, πλήττεται η ελληνική Δημοκρατία στον πυρήνα της..

Ο Καμμένος είναι ένας γελοίος γραφικός τυχοδιώκτης που κρύβει την πραγματική ακροδεξιά πολιτική του ταυτότητα πίσω από το αντιμνημονιακό τείχος, αυτός ο απίθανος ακροδεξιός ψεκασμένος τύπος που περιμένει την κατάλληλη ώρα για να επιστρέψει στο μαντρί της ΝΔ.
Ο Καμμενος ο εθνικός και μεγαλύτερος καραγκιόζης που έχει βγει στην πολιτική τα τελευταία χρόνια.
Δεν υπάρχει δεύτερος.
Είναι ό,τι πιο αστείο υπάρχει στην πολιτική.
Το ότι αυτός ο άνθρωπος μπήκε στη βουλή είναι δείγμα τρομερής παρακμής».