Τετάρτη 24 Μαΐου 2017

ΑΝΗΘΙΚΟΣ ΠΛΟΥΤΙΣΜΟΣ! ΠΟΙΟΙ ΘΗΣΑΥΡΙΖΟΥΝ (ΚΑΙ ΠΩΣ!) «ΜΑΖΕΥΟΝΤΑΣ» ΜΗΧΑΝΕΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ

Περί ιδιωτικοποίησης: άφησα για λίγο ( δέκα λεπτά) τη μηχανή μου έξω από το μέγαρο των δικαστηρίων στην Αλεξάνδρας, στην άκρη του πεζοδρομίου, σχεδόν μέσα στα χόρτα ενός οικοπέδου, προσεκτικά μην πατήσω την λωρίδα των τυφλών, να πάρω μια βεβαίωση και να φύγω. 
Όταν βγήκα ετοιμάζονταν να την πάρουν με το γερανό. Εντάξει ως εδώ, αν και νόμιμη θέση να αφήσεις μια μηχανή στην Αθήνα δεν υπάρχει, αλλά ας πούμε πως έφταιξα ας πληρώσω. Ο αστυνομικός ανυποχώρητος, παρόλο που του είπα βάλτε μου την κλίση αλλά αφήστε τη μηχανή γιατί μου καταστρέφετε τη μέρα. "Έχω άνωθεν εντολές" επέμενε" τηλεφωνούν οι εισαγγελείς". 
Έστω. Πού πάει λοιπόν η μηχανή; Σε ιδιωτικό πάρκινγκ εταιρείας γερανών που έχει σύμβαση λέει με την αστυνομία επειδή η αστυνομία δεν έχει χώρο. Στην πορεία κατάλαβα πως το πρόστιμο δεν ήταν τίποτε ούτε και τους ένοιαζε αν θα το πληρώσω ή όχι. Έπρεπε να πάω στο Αιγάλεω, στου διαόλου την μάνα, να πληρώσω 102,5 ευρώ στον ιδιώτη ( ποσό που θα προσαυξάνονταν κάθε μέρα ). Ο ιδιώτης είχε μαζέψει 10 μηχανές, υπολογίστε: τζίρος ένα χιλιάρικο, με τη συνεργασία του αστυνομικού, μέσα σε λίγες ώρες και έξοδα ελάχιστα. Με δύο βόλτες την ημέρα υπολογίστε πόσα βγάζει το μήνα.
 Όταν πήγα να πληρώσω και μου έδωσε τιμολόγιο για μεταφορά μηχανής, διαμαρτυρήθηκα: "Λίγο ακριβοί δεν είστε για μια μεταφορά; Αν πάρω ένα οποιονδήποτε μεταφορέα να μου πάει τη μηχανή οπουδήποτε στο λεκανοπέδιο το πολύ να μου πάρει 40 ευρώ" "Δεν την κανονίζουμε εμείς την τιμή κύριε" είπε ο υπάλληλος της ιδιωτικής εταιρείας γερανών "το κράτος μας επιβάλλει να εισπράξουμε τόσα, έχει κανονίσει την τιμή". Μάλιστα. 
Το ερώτημα που θέλω να μου απαντηθεί είναι ποιόν πλήρωσα; Το κράτος (όποτε καλώς τα έδωσα αφού έκανα μια παράβαση) ή συνέβαλα στον ανήθικο πλουτισμό κάποιας εταιρείας που έχει μια "περίεργη" σύμβαση με το κράτος; Τι πλήρωσα; πρόστιμο ή λύτρα; Πως έγινε αυτή η σύμβαση; Με μειοδοτικό διαγωνισμό; με πλειοδοσία; Αδυνατώ να καταλάβω πως λειτουργεί αυτή η συνεργασία ιδιωτικού με δημόσιο τομέα. Αν το κράτος ήθελε έσοδα από πρόστιμα, ας μου έπαιρνε τις πινακίδες και να μου έβαζε πρόστιμο 100 ευρώ, αλλά όχι, τα λεφτά να τα κερδίζει ο ιδιώτης με εξασφαλισμένη τιμή τριπλάσια της αγοράς. (ψάχνοντας λίγο βρήκα αυτο, απο το 2010: http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=169808)-- ενδιαφέρον.

Δεν υπάρχουν σχόλια: