Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου 2016

O ΚΥΚΛΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΕΝΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥ! ΤΟ «ΑΠΑΙΧΤΟ» ΓΡΑΦΗΜΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ «ΘΡΑΥΣΗ»

Ένα γράφημα έχει γίνει «viral» τις τελευταίες ώρες στα social media μεταξύ των χρηστών του Διαδικτύου, όπου παρουσιάζεται ο… κυκλος ζωής των χρημάτων ενός μηχανικού στην Ελλάδα, στον απόηχο των τελευταίων εξελίξεων με τον Καλογρίτσα και τα δάνεια από την Attica Bank, την τράπεζα των μηχανικών.

Οι αριθμοί στο γράφημα αντιστοιχούν στα εξής:
«1. Το ταμείο μου (ΤΣΜΕΔΕ) μου ζητάει εκβιαστικά λεφτά, για να μπορώ να λειτουργήσω σαν ελεύθερος επαγγελματίας.
2. Του τα δίνω.
3. Σε αντάλλαγμα μου δίνει 2 @@δια,
σε καλύψεις και μια υπόσχεση για σύνταξη που δε θα πάρω ποτέ.
4. Τα λεφτά μου το ΤΣΜΕΔΕ τα διαθέτει στην σοφή κυβέρνηση για να τα κάνει ότι γουστάρει.
5. Η κυβέρνηση τα δίνει στην Τράπεζα Αττικής (και καλά επένδυση).
6. Η Τράπεζα Αττικής, κατόπιν εντολής της κυβέρνησης, τα δίνει στον καλογρίτσα ώστε, μαζί με το χωράφι και 20 κεφάλια αιγοπρόβατα να τα πάρει δάνειο.
7. Ο Kαλογρίτσας τα δίνει πίσω στην κυβέρνηση για να πάρει άδεια.
8. Η κυβέρνηση του δίνει άδεια
9. Με την άδεια ανοίγει κανάλι. Ζημιογόνο φυσικά.
10. Το κανάλι σερβίρει… σανό στους ψηφοφόρους εκ μέρους της κυβέρνησης
11&12. Σαν αντάλλαγμα η κυβέρνηση τον τροφοδοτεί (πέρα από τα δάνεια κλπ) με έξτρα λεφτά για διαφημίσεις, εργολαβίες, και ό, τι άλλο θες, είτε απευθείας, είτε μέσω του καναλιού.

Κι εγώ κάθομαι σα βλάκας πάνω αριστερά και κοιτάω τους ηλίθιους κάτω δεξιά που μασάνε το σανό που τους αγόρασαν με τα λεφτά μου…».

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ 6α.
Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΑΤΤΙΚΗΣ, ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΝΤΟΛΗΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ (ΠΑΣΟΚ Ή Ν.Δ.), ΤΑ ΔΙΝΕΙ ΔΑΝΕΙΚΑ ΚΑΙ..ΑΓΥΡΙΣΤΑ ΣΤΑ ΔΥΟ ΚΟΜΜΑΤΑ ΠΟΥ ΚΥΒΕΡΝΗΣΑΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΣ, ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ Ν.Δ.
ΑΝΤΕ ΝΑ ΧΑΘΕΙΤΕ ΛΑΜΟΓΙΑ ΟΛΑ, ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ !!! Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ΣΑΣ ΕΦΤΑΙΞΕ ΣΗΜΕΡΑ..ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΤΙ ΚΑΝΑΤΕ ΕΣΕΙΣ ΜΕΧΡΙ ΧΘΕΣ !!!!

Ανώνυμος είπε...

ΩΠΑ....ΚΙ ΕΙΠΑ ΔΕΝ ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΚΑΤΣΑΠΛΙΑΣ.......