Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου 2016

«ΧΩΣΙΜΟ» ΠΑΓΚΑΛΟΥ ΣΕ ΠΑΠΠΑ: ΤΟΣΟ ΛΕΤΣΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΣΥΠΟΓΡΑΨΕΙ ΕΝΑ ΠΟΤΟ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ;

 «Ας πούμε έχω ταξιδέψει με δημοσιογράφους, χρόνια ολόκληρα, εκατοντάδες δημοσιογράφους. Και όταν έπινε ένα ποτό ένας δημοσιογράφος κάπου, το προσυπέγραφες, βρε παιδί μου… Δηλαδή τόσο λέτσοι είναι»; ήταν δήλωση έκανε ο Θ. Πάγκαλος μιλώντας στον ΒΗΜΑ fm για την υπόθεση των μεταμφισμένων δημοσιογράφων οι οποίοι παρακολουθούσαν στη Ν. Υόρκη τον υποθουργό Ν. Παππά.
Ο πρώην υπουργός συμπλήρωσε μάλιστα ότι:
«Η κ. Γεροβασίλη λέει, δεν ντρέπονται να φοράνε περούκα και υπογράψανε και δύο μπύρες, δύο καφέδες, 20 δολάρια λογαριασμό… Μα αυτό είναι το θέμα; Εγώ καταδικάζω και την περούκα, τη θεωρώ γελοία πράξη.
Το θέμα δεν είναι ότι πάει υπουργός της ελληνικής κυβέρνησης, και περνάει 48 ώρες στη Νέα Υόρκη, σε πανάκριβο ξενοδοχείο, χωρίς να έχει λόγο, για να περιμένει λέει τον πρωθυπουργό; Και βγαίνει βόλτες και κινείται από δω και από κει με τους φίλους του;
Να μείνει στο Τορόντο και να πει εκεί πέρα στους Έλληνες του ΣΥΡΙΖΑ,
«μάγκες εγώ έχω 48 ώρες ελεύθερες, φτιάξτε μου μια συνεστίαση και πηγαίνετε με και μία βόλτα να χαιρετήσουμε στα μαγαζιά.

Να αξιοποιήσει το χρόνο του, υπέρ του κόμματος, υπέρ της κυβερνήσεως και υπέρ της πατρίδας του. Αλλά αυτός πήγε στο Central Park».

Δεν υπάρχουν σχόλια: