Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου 2016

ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗ ΛΥΣΗ ΤΟΥ ΜΥΣΤΗΡΙΟΥ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΥ ΜΠΕΝ ΟΙ ΑΡΧΕΣ

25 χρόνια μετά την εξαφάνιση του μικρού Μπεν Νίνταμ οι αρχές θεωρούν ότι βρίσκονται πολύ κοντά στη λύση του μυστηρίου.
Ο οδηγός εκσκαφέα Κωνσταντίνος Μπάρκας θεωρείται βασικός ύποπτος για τη δολοφονία και την ταφή του μικρού, με τον γιο του, Βαλάντη να αποκαλύπτει ότι του έκαναν κρυφά DNA για να αποδειχτεί ότι δεν ήταν το χαμένο παιδί.
Ο Βαλάντης επιμένει ότι ο πατέρας του είχε κάνει ό,τι μπορούσε για να βοηθήσει τις έρευνες της αστυνομίας όταν εξαφανίστηκε το 21 μηνών αγοράκι το 1991: «Δεν θα έβλαπτε μυρμήγκι, πόσο μάλλον ένα μικρό παιδί. Δεν μπορώ να πιστέψω ότι μου ζήτησαν να κάνω τεστ DNA. Φυσικά και δεν είμαι ο Μπεν. Πριν από λίγα χρόνια μου οι εισαγγελείς μου είχαν ζητήσει δείγμα και είπα ότι δεν έχω πρόβλημα. Ήθελα να ξεκαθαριστεί αυτό».
Η μητέρα του μικρού Μπεν παραδέχεται ότι,
δεν είχε ενημερωθεί για τη συγκεκριμένη κίνηση: «Δεν είχα ιδέα ότι είχε συμβεί αυτό. Είναι πολύ παράξενο. Είμαι πολύ μπερδεμένη ως προς το γιατί ήθελαν να το ελέγξουν. Τι τους έκανε να πιστεύουν ότι θα μπορούσε να είναι ο Μπεν; Στο πέρασμα των χρόνων έγιναν πολλά τεστ DNA αλλά δεν ήξερα για αυτό».
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της Dailymail, ο Βαλάντης, που ήταν δύο ετών όταν εξαφανίστηκε ο μικρός Μπεν, είπε ότι θυμάται τον πατέρα του να λέει στις αρχές πως είχε παρατηρήσει ένα αυτοκίνητο γεμάτο τσιγγάνους να περνά από την περιοχή με μεγάλη ταχύτητα την ώρα που εξαφανίστηκε το παιδί:
«Ο πατέρας μου είχε καταθέσει τι έκανε την ώρα που εξαφανίστηκε ο Μπεν. Έμεινε μέχρι αργά το βράδυ για να βοηθήσει στις έρευνες των αρχών. Βοήθησε την αστυνομία ακόμα και όταν δεν ήταν καλά στην υγεία του. Δεν πρέπει να τον κατηγορούν για τίποτα ειδικά τώρα που έχει πεθάνει. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί επαναφέρουν στο προσκήνιο κάτι που έχει ξεκαθαριστεί πριν από πολλά χρόνια».
Υπενθυμίζουμε ότι οι αστυνομικοί φοβούνται πως ο μικρός Μπεν πέθανε κατά λάθος από τον εκσκαφέα του Κωνσταντίνου Μπάρκα και θάφτηκε κοντά στο σημείο. Ένας νέος μάρτυρας μάλιστα είπε στις αρχές που μπορεί να είναι θαμμένο το πτώμα του μικρού Μπεν και μέσα στον μήνα θα ταξιδέψουν στην Κω Άγγλοι αστυνομικοί για να εξετάσουν δύο περιοχές που δεν είχαν ερευνηθεί στο παρελθόν.

Δεν υπάρχουν σχόλια: