Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου 2016

ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ ΕΚΕΙ ΕΞΩ...

«Με αφορμή την είδηση του πρόσφατου τροχαίου με τη μηχανή ήθελα να περιγράψω την ανάλογη προσωπική μου εμπειρία μόλις προχθες το απόγευμα γύρω στις 16:00, όπου παραλίγο να ήμουν μακαρίτης(!) Στην οδό Αθηνών στη Λαμία, στο ύψος του "Καρφούρ" λίγο πιο κάτω, για 20 εκατοστά δεν είχα την ίδια μοιραία τύχη με τον δικυκλιστή χθες. Κατέβαινα νορμάλ την οδό Αθηνών προς ΤΕΙ, όταν --ενώ με είδε-- οδηγός γυναίκα αν πρόσεξα καλά με διαφημιστικό αυτοκίνητο, πετάχτηκε μπροστά σε απόσταση αναπνοής!! Έκλεισε όλο το ρεύμα καθόδου κάθετα στην Αθηνών, για να περάσει απέναντι όπου άλλος οδηγός νεαρής ηλικίας είχε σταματήσει για να περάσω, καθώς είχα φυσικά προτεραιότητα. Και οι 2 οδηγοί με είχαν δει από αρκετή απόσταση,
καθώς δεν υπήρχε άλλο όχημα στην Αθηνών εκείνη τη στιγμή. Ο μεν νεαρής ηλικίας σταμάτησε κανονικώς, η δε απαράδεκτη γυναίκα ξεκίνησε το όχημά της ακριβώς μόλις πλησίασα αρκετά και όχι νωρίτερα σε απόσταση ασφαλείας (σχετικό είναι κι αυτό, καθώς δεν είχε προτεραιότητα ούτως ή άλλως!). Το δίκυκλό μου σύρθηκε από το φρενάρισμα και με άνευ ελέγχου ελιγμούς κατόρθωσε και σταμάτησε 15-20 εκ. πριν χτυπήσει στο όχημα. Η οδηγός ασυγκίνητη συνέχισε την πορεία της με χαμηλή ταχύτητα, παρόλα τα κορναρίσματα και τις υβριστικές "παρατηρήσεις" μου! Δε μου είχε ξανατύχει και πραγματικά πρόκειται περί θαύματος! Υπάρχουν πολλοί δολοφόνοι εκεί έξω και συνεχώς πληθαίνουν!»
Δημήτρης Παπαλελούδης
www.lamiareport.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: