Παρασκευή 21 Μαρτίου 2014

ΔΩΡΙΔΑ:ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΕ Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΣΤΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΠΑΓΩΝΗ - ΚΕΡΑΥΝΟΙ ΠΑΓΩΝΗ ΚΑΤΑ Μ.ΠΛΟΥΜΗ ΡΙΧΝΟΥΝ ΦΩΣ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ

Αμείλικτα ερωτήματα του Επικεφαλής της Μείζονος Αντιπολίτευσης στο Δήμο, για περίεργες μεθοδεύσεις που σίγουρα θα καταδικαστούν από τους δημότες
Φως στο παρασκήνιο των διεργασιών στο κεντροδεξιό χώρο της Δωρίδας ρίχνουν τα αμείλικτα ερωτηματικά που βάζει ο Επικεφαλής της Μείζονος Αντιπολίτευσης του Δήμου Τάσος Παγώνης , απαντώντας στην επιστολή παραίτησης της πρώην συνεργάτιδάς του Μαρίας Πλούμη.

Πολλά από όσα αποκαλύπτει ο Τ. Παγώνης για το παρασκήνιο των τελευταίων μηνών ήταν δημοσιογραφικά γνωστά , αλλά τώρα, με την απάντηση που προκλήθηκε να δώσει, ξεκαθαρίζει αρκετά το πολιτικό-δημοτικό τοπίο.

Ολόκληρη η απάντηση του Τάσου Παγώνη έχει ως εξής :

Με πολλή ικανοποίηση, για να μην πω ευχαρίστηση, είδα ότι η κ. Μ. Πλούμη έριξε επιτέλους τη μάσκα της και φανερώνει το πραγματικό της πρόσωπο σε ό,τι αφορά τη θέση της στα δημοτικά του Δήμου Δωρίδας.
Ειλικρινά θα ήθελα να μάθω πώς γίνεται να με κατηγορεί έτσι, με εμπάθεια, χωρίς φραγμούς και ηθική η εν λόγω κυρία, για την αντιπολιτευτική μου τακτική στο Δήμο μας, τη στιγμή που και η ίδια συμμετείχε μέχρι τώρα σε αυτό;
Από πότε κατάλαβε ότι δεν κάνω αντιπολίτευση όπως εκείνη ήθελε; Πού ήταν όλο αυτό τον καιρό; Δεν συμμετείχε στα κοινά; Τώρα το θυμήθηκε; Γιατί δεν παραιτήθηκε όλο αυτό το διάστημα;
Η εξήγηση είναι απλή. Η απόφασή μου το 2010,
μετά το πέρας των αυτοδιοικητικών εκλογών, να μην ενταχθεί σε ενδεχόμενο μελλοντικό, εκλογικό σχηματισμό μου η κ. Πλούμη, προφανώς την πείραξε. Εγώ λειτούργησα βάσει των απαιτήσεων των υποστηρικτών της παράταξής μου γι’ αυτήν.
Τονίζω με ευθύτητα και ειλικρίνεια ότι πάντα αντιπολιτεύτηκα με γνώμονα το συμφέρον του Δήμου και τίποτα άλλο. Όχι ότι δεν έχω κάνει και λάθη. Άλλωστε όποιος θέλει μπορεί να προστρέξει στα πρακτικά του Δήμου για να μάθει την αλήθεια.

Επίσης θεωρώ ότι είναι αστειότητα, αν όχι αθλιότητα να με κατηγορεί ότι προδίδω τους ψηφοφόρους μας και την παράταξη, επειδή δεν στηρίζω την υποψηφιότητα του Γ. Κουλούλα. Ποιον επικαλείται ως αρχηγό της παράταξης η κ. Πλούμη; Πότε και ποιες αρχαιρεσίες, από ποια ολομέλεια και από ποιο όργανο χρίστηκε αρχηγός; Αλλά μάλλον είναι ο εκλεκτός του παρασκηνίου. Εγώ κινήθηκα ενωτικά από την αρχή μέχρι το τέλος προσερχόμενος σε όλες τις συλλογικές διαδικασίες. Ο νέος υποψήφιος, που χρίστηκε επικεφαλής, με τις μεθόδους που εφαρμόζει προσπαθεί μάλλον να συσπειρώσει το συνδυασμό του ή να χρεώσει σε άλλους την πιθανή αποτυχία του στις επερχόμενες εκλογές. Πρόβλημά του.

Αυτές οι τακτικές και αυτές οι μεθοδεύσεις καταδικάζονται και θα καταδικαστούν από τους δημότες, που θέλουν φως, ενημέρωση, δημοκρατικές λειτουργίες, θέλουν να έχουν λόγο. Ποιος προδίδει τον αγώνα των δημοτών μας; Αλήθεια, ποιος είναι ο προδότης και ποιο το κίνητρο;

Είμαι ελεύθερος πολίτης, σταθερός στις πολιτικές μου πεποιθήσεις, και μπορώ να κρίνω και να κάνω τις επιλογές μου όπως εγώ θέλω. Οι

δημότες μας με γνωρίζουν ως οικογενειάρχη, δάσκαλο των παιδιών τους και αυτοδιοικητικό. Είμαι στις καρδιές των συμπολιτών μου που με πίστεψαν, με εμπιστεύτηκαν, με ψήφισαν ή όχι, όλα αυτά τα χρόνια, χωρίς να προδώσω κανέναν και για τίποτα. Μου δείχνουν την εκτίμηση και την αγάπη τους σε κάθε ευκαιρία. Το ίδιο αισθάνομαι και εγώ για εκείνους.

Τέλος την ενέργεια αυτή της Κ. Πλούμη αδυνατώ τόσο εγώ όσο και συνεργάτες μου να την κατανοήσουμε. Η αχαριστία και η δολοπλοκία στο μέγιστο. Ας κάνει την αυτοκριτική της. Κανένα άλλο σχόλιο.

Δεν θα ακολουθήσω σε αυτό το μονοπάτι ούτε αυτή ούτε όποιον άλλον θέλει να ρίξει λάσπη στο πρόσωπό μου. Δεν κολλάει. Έχω το μέτωπό μου καθαρό και αυτό είναι μάλλον που ενοχλεί. Λυτός είμαι. Τα συμπεράσματα δικά σας…

Αναστάσιος Παγώνης

Επικεφαλής μείζονος αντιπολίτευσης Δήμου Δωρίδας



Δεν υπάρχουν σχόλια: