Τρίτη 18 Μαρτίου 2014

Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΕΤΑΙ ΚΑΙ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΚΑΡΤΕΛ ΤΩΝ ΚΤΕΛ;

Γνωρίζουμε εδώ και αρκετό καιρό ότι η εκπληκτική μας κυβέρνηση διαπραγματεύεται με την Τρόικα υπέρ του καρτέλ των ελληνικών γαλακτοβιομηχανιών, υπέρ της ενιαίας τιμής βιβλίου και υπέρ της συντεχνίας των φαρμακοποιών ως προς τα μη συνταγογραφούμενα φάρμακα.
Σήμερα, διαβάζω στη Ναυτεμπορική και κάτι άλλο, που είτε είναι καινούριο είτε δεν το είχα προσέξει τόσο καιρό καθώς η κυβέρνηση φαίνεται ότι διαφωνεί και με τις παρεμβάσεις στις μεταφορές (π.χ. ΚΤΕΛ, τουριστικά λεωφορεία).
Μιας και έχει τύχει να ταξιδέψω εκατοντάδες φορές με τα λεωφορεία των ελληνικών ΚΤΕΛ αλλά και με λεωφορεία άλλων χωρών, νιώθω ότι είμαι σε θέση να γράψω ολόκληρο βιβλίο κι όχι μόνο μερικά κείμενα για το χάλι των ελληνικών μεταφορών που κυρίως συκοφαντούν τη χώρα στα μάτια των επισκεπτών της.
Από που να αρχίσω; Από το ότι το 2009 τα λεωφορεία στην Τουρκία διέθεταν wi-fi, κάτι που στη γραμμή Πάτρα-Αθήνα καθιερώθηκε μόλις εδώ και λίγους μήνες; 
Από το ότι αν θες να πας στους Δελφούς από το λιμάνι της Πάτρας πρέπει να υποστείς την ταλαιπωρία που λέγεται «ΚΤΕΛ Φωκίδας»; Από το ότι από το 2007 μέχρι σήμερα και ήδη πριν την κρίση,
η τιμή των εισιτηρίων αυξάνεται συχνά και σταθερά;

Από το ότι οι οδηγοί των λεωφορείων εισπράττουν εξευτελιστικούς μισθούς παρά την ιδιαίτερα κοπιαστική δουλειά που κάνουν; Από το ότι στους περισσότερους νομούς συμμετοχή και μερίδιο στην ιδιοκτησία των ΚΤΕΛ έχουν πρώην βουλευτές, νομάρχες και δήμαρχοι; Από το ότι στις περισσότερες πόλεις οι σταθμοί των λεωφορείων θυμίζουν πιο πολύ την Αφρική του 1970 καθώς οι ιδιοκτήτες δεν έχουν επενδύσει ούτε 1 ευρώ;

Αυτά υπερασπίζεται η κυβέρνηση; Στο πλευρό των συντελεστών αυτής της κατάντιας μάχεται; Θα τρελαθούμε τελείως;

Δεν υπάρχουν σχόλια: