Πέμπτη 7 Φεβρουαρίου 2013

ΦΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΠΑΨΑΝ ΝΑ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΣΤΙΣ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ΜΑΣ

Φράσεις που μέχρι πριν από τρία χρόνια, τις χρησιμοποιούσαμε πολύ συχνά, σήμερα έχουν εξαφανιστεί από την καθημερινότητά μας.
-Γέμισα τη δεξαμενή με πετρέλαιο για όλο τον χειμώνα.
-Με πήραν τηλέφωνο από την τράπεζα και μου είπαν ότι εγκρίθηκε το δάνειο σπιτιού.
-Φούλαρα το ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου.
-Σήμερα ο προϊστάμενος μου ανακοίνωσε αύξηση μισθού.
-Ήμουνα για ψώνια στα μαγαζιά.
-Μου ήρθε το εκκαθαριστικό της εφορίας. Έχω επιστροφή!
-Βρήκα δουλειά!
-Προτιμήσαμε να πάρουμε σπίτι με δάνειο. Οι δόσεις πια είναι σαν ενοίκιο.
-Ευτυχώς στην Αθήνα δεν έχουμε άστεγους,
όπως έχουν οι άλλες ευρωπαϊκές πόλεις.
-Άσε, κερνάω εγώ σήμερα.
-Έγραψα το παιδί στο ιδιωτικό σχολείο, στο φροντιστήριο, στα αγγλικά και το χορό.
-Έχω πάντα φυλαγμένα στο σπίτι δυο τρεις χιλιάδες ευρώ, για μια άμεση ανάγκη.
-Καλές δουλειές! (σε εγκαίνια μαγαζιού).
-Μα δεν βλέπεις ότι το γάλα έχει λήξει. Πέτα το μην πάθουμε τίποτα.
-Τι δουλειά κάνει ο μπαμπάς σου;
-Θα φύγουμε για τριήμερο.
-Βρήκε και δεύτερη δουλειά για συμπλήρωμα. (για τον νιόπαντρο ανιψιό)
-Σε δύο χρόνια βγαίνω στην σύνταξη. (λόγια ενός αφελούς 62χρονου)
-Είστε τυχεροί παιδί μου, που δεν ζήσατε πείνα και κατοχή...

Δεν υπάρχουν σχόλια: