Δευτέρα 21 Ιανουαρίου 2013

ΣΑΒΒΑΣ ΓΙΑΝΝΟΣΠΥΡΟΣ ΠΡΟΣ ΝΙΚΟ ΚΟΥΤΣΟΥΚΟ:“ΤΩΡΑ ΣΤΟ ΣΥΡΙΖΑ ΑΥΡΙΟ ΠΟΥ; ΑΝΤΑΡΣΥΑ Η ΚΑΠΟΥ

«Για το ΣΥΡΙΖΑ δεν θα απαντήσω εγώ αλλά αν εκτιμούν ότι πρέπει να το πράξουν ας το κάνουν τα θεσμοθετημένα και νεοεκλεγμένα όργανά του. Σε ότι αφορά το πρόσωπό μου με τιμά η αναφορά και η αγωνία του συμπαθούς Νίκου περί υποψηφιότητας μου με το ΣΥΡΙΖΑ . Αγνοεί όμως ή δεν θέλει να θυμάται ότι στις προηγούμενες βουλευτικές εκλογές του ΜαGου του 2012 , παρά τις πιέσεις για υποψηφιότητα μου από τους Αλέξηδες (σσΤσίπρας και Μητρόπουλος) για λόγους αρχής και πολιτικής-κομματικής εντιμότητας δεν αποδέχτηκα αυτήν την τιμητική πρόταση. Όσο αφορά την πορεία και την ιστορία του καθενός έχω να του επισημάνω ότι “Κρείττον του λαλείν , σιωπάν” διότι τα πολιτικά – κομματικά- συνδικαλιστικά του ίχνη χρειάζονται ειδικό ανιχνευτή GPS για να καταγραφούν και χαρτογραφηθούν, από τα ανατολικά μέχρι τα δυτικά . Ας θυμηθεί το ΠΑΣΟΚ και την ΠΑΣΚΕ , το ΔΗΚΚΙ του Τσοβόλα και τους διαμαρτυρόμενους  προεδρικούς του ΠΑΣΟΚ , το ΚΚΕ και το ΠΑΜΕ στο Εργατικό Κέντρο , το κόμμα του …….., τώρα στο ΣΥΡΙΖΑ αύριο που; ΑΝΤΑΡΣΥΑ ή κάπου άλλου;»



πηγή. Ώρα της Φωκίδας

Δεν υπάρχουν σχόλια: