Κυριακή 16 Σεπτεμβρίου 2012

"ΚΑΣΙΔΙΑΡΗ ΒΑΛΕ ΓΑΝΤΙΑ ΚΑΙ ΕΛΑ ΝΑ ΤΑ ΒΡΟΥΜΕ ΣΤΟ ΡΙΝΓΚ!"

Σε μια συνέντευξη-ποταμό, ο κικ μπόξερ Λευτέρης Χαχαμίδης μιλάει πρώτη φορά για τον χωρισμό του από τη Βούλα Παπαχρήστου. Αποκαλύπτει ότι το τρίτο πρόσωπο στη σχέση τους και αιτία του χωρισμού τους είναι ο βουλευτής και εκπρόσωπος Τύπου της Χρυσής Αυγής, Ηλίας Κασιδιάρης! Ο πρωταθλητής του κικ μπόξινγκ μίλησε στην εφημερίδα «Πρώτο Θέμα» και εξήγησε πώς αντιλήφθηκε και πώς πείστηκε ότι η πρωταθλήτρια του τριπλούν βρισκόταν σε παράλληλα σχέση με εκείνον και τον Ηλία Κασιδιάρη... «Πληροφορήθηκα στο σπίτι της μητέρας της Βούλας, λίγο πριν πετάξουμε για το Λονδίνο,

για το σχόλιο της στο twitter. Μου έκανε εντύπωση. Όταν ξεκινήσαμε μαζί με τη Βούλα να φτιάχνουμε τις προσωπικές μας σελίδες στο facebook, εκείνη ως Βούλα Παπαχρήστου κι εγώ ως Λευτέρης Χαχαμίδης, διαπιστώσαμε ότι είχαμε πάρα πολύ κόσμο που δεν γνωρίζαμε προσωπικά. Αποφασίσαμε να αφήσουμε σε λειτουργία μόνο τις σελίδες που αναφέρονται αποκλειστικά στις αθλητικές μας δραστηριότητες και να δημιουργήσουμε μαζί ένα άλλο προφίλ, στο οποίο δεχόμασταν μόνο όσους γνωρίζαμε προσωπικά. Δεν μπορούσα να καταλάβω πού και πώς δημοσίευσε αυτό το σχόλιο, δεδομένου ότι δεν είχε γίνει από τον κοινό μας λογαριασμό. Τότε διαπίστωσα ότι διατηρούσε λογαριασμό στο twitter χωρίς να το γνωρίζω. Έτσι, λοιπόν, είδα ότι αντάλλασσε μηνύματα με τον βουλευτή της Χρυσής Αυγής, Ηλία Κασιδιάρη, και πως ανέβαζε διάφορες αναρτήσεις σχετικά με τις θέσεις του συγκεκριμένου κόμματος.

Πώς έμαθες και επιβεβαίωσες τη σχέση της Β.Παπαχρήστου με τον Ηλ.Κασιδιάρη;

«Από φίλους που είτε μπορεί να είναι ασφάλεια σε βουλευτές της Χρυσής Αυγής, είτε επειδή είμαι σε ένα σώμα ασφαλείας και έχω από αυτόν τον χώρο πάρα πολλούς γνωστούς.Προσπάθησα να μην τουςπιστέψω, όπως και τα πολλά δημοσιεύματα στο διαδίκτυο που μιλούσαν για τη σχέση τους.Κάποια στιγμή ήρθαν στα χέρια μου φωτογραφίες της Βούλας στις οποίες φαίνεται να συντρώγει με τον αδελφό της και ένα μέλος της Χρυσής Αυγής.[....] Το συγκεκριμένο μέλος που απεικονίζεται στη φωτογραφία δεν είναι κάποιο τυχαίο αλλά ο αδελφός του Ηλία Κασιδιάρη, ο Αλέξης Κασιδιάρης. Όταν είχε πάει στο πατρικό της να μαζέψω τα πράγματά μου είχε έρθει κι εκείνος. Η στάση του δεν ήταν επιθετική απέναντί μου, παρά το γεγονός ότι ανάμεσά σε μένα και στη Βούλα υπήρχε ένταση σχετικά με το πώς θα μοιράσουμε τα προσωπικά μας αντικείμενα. Πιστευω ότι ο αδελφός του βουλευτή ήρθε εκεί για να δείξουν παρουσία.

Με ενόχλησε που μπορεί να διατηρούσε παράλληλη σχέση. Μου φάνηκε πολύ περίεργο να έχει γνωρίσει όλους αυτούς τους ανθρώπους μέσα σε μια εβδομάδα. Με το που γυρίσαμε από τις διακοπές μας, μου ανακοίνωσε το τέλος της σχέσης μας, έτσι απλά. δεν κάθισε να μου εξηγήσει τι και πώς. Ωστόσο σεβάστηκα την απόφασή της»

«Βάλε γάντια και έλα να τα πούμε στο ρινγκ!»

Ο Λευτέρης Χαχαμίδης δηλώνει: «Αν συναντούσα στον δρόμο τον Ηλία Κασιδιάρη θα αδιαφορούσα. Δεν ρίχνω ευθύνες στον ίδιο, ότι επειδή χώρισα με τη Βούλα φταίει αυτός. Άνδρας είναι, πιθανός να τον πλησίασε η Βούλα και να γοητεύτηκε. Ο καθένας θα μπορούσε να είναι στη θέση του.

Αν με προκαλούσε, θα του έλεγα με χιούμορ «Βάλε γάντια και έλα να τα πούμε στο ρινγκ». Οι αρχές μου και ο αθλητισμός με έχουν διδάξει ότι δεν πρέπει να εμπλέκομαι σε φασαρίες στον δρόμο. Μόνο αν χρειαστεί να αμυνθώ. Πάντως ειλικρινά δεν θα ήξερα πώς να αντιδράσω.

Το χαστούκι στη Λιάνα Κανέλλη

Ο κικ μπόξερ σχολίασε και το πολυσυζητημένο γεγονός: «Πρώτα από όλα τέτοιες ενέργειες φανερώνουν δειλία. Δεν χτυπάς ποτέ γυναίκα, ούτε καν σηκώνεις χέρι. Και στα όρια να σε φέρει κάποια, ποτέ δεν αντιδράς με αυτόν τον τρόπο. Όσον αφορά την τεχνική του χτυπήματος, είναι ό, τι χειρότερο έχω δει (γέλια)».

Και η κόντρα ξεκίνησε... Μία κόντρα που αναμένεται να έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον!


Δεν υπάρχουν σχόλια: